nov 13 2016

Tak til Jeppe Jakobsen

Dansk Zionist Forbund har skrevet følgende til Jeppe Jakobsen: – Opdatering nedenfor den 16. november: Vi har fået svar.

Kære Jeppe Jakobsen

På egne vegne og på vegne af Dansk Zionistforbund vil jeg gerne takke dig varmt for din deltagelse i en markering med en række europæiske politikere, der støttede op om jødernes tilknytning til Tempelbjerget i Jerusalem. Jeg tror mange venner af Israel følte sig alene, da diktatorer fra hele verden i regi af FN og UNESCO med et simpelt flertal vedtog, at jøder ikke hørte til i Jerusalem. Derfor gav det varme, at du som dansk folketingspolitiker var med i en vigtig tydelig markering.

Mange tak for din støtte.

Max Meyer, formand
DANSK ZIONISTFORBUND
www.danskzionistforbund.dk

Hvis nogle af jer gerne vil sende ham en tak … her er kontakt info
Medlem af Folketinget for Dansk Folkeparti
Sekondløjtnant
Lindholtvej 5, 4440 Mørkøv
Tlf. i Folketinget: +45 3337 5142
Tlf. privat: +45 2156 2638
Mobil: +45 6162 4514
E-mail adresse: jeppe.jakobsen@ft.dk

**************************

Opdatering: Svar fra Jeppe Jakobsen:

Kære Max Meyer,

Det var min største fornøjelse.

Det er skammeligt at UNESCO lagde navn til den resolution, som hverken var uddannende, videnskabelig eller kulturel, og dermed ikke opfylder de områder som UNESCO skal arbejde med.

Jeppe Jakobsen

**************************

PS – Kære læser: Skriv til office@zionist.dk hvis du vil have en kopi af resolutionen, som Jeppe Jakobsen skrev under i Jerusalem som reaktion mod de to nyeste UNESCO resolutioner, der anklagede Israel for at misrøgte delte helligdomme og som effektivt fornægtede at de også er jødiske. / Mvh Max Meyer